Over mij

“Komt u maar binnen hoor, de deur is open!” “Goedemorgen Max, hoe gaat het met je?” “Misschien is het beter dat je met Max links gaat zitten want aan de overkant zit een mevrouw met een kat die nogal een hekel aan honden heeft.”  De telefoon rinkelt: “Goedemorgen met dierenarts Weekers, Wat kan ik voor u doen?”

Stop. Hier begon het. Dit is het exacte moment waarop mijn liefde voor organisatie en administratie werd aangewakkerd.

Ik houd van administratie! Zo, dat is gezegd.  Het is gewoon de waarheid.

Ik begrijp dat het voor velen ongelofelijk klinkt dat iemand zo van regeltjes, creditnota’s of het maken van facturen houdt.  Toch is het zo.  Als de administratie van een klant weer netjes afgewerkt is, krijg ik daar een heel fijn gevoel van.  Dat is een beetje hetzelfde gevoel als je huis helemaal ‘spic en span’ is of je een grote opdracht voor een klant hebt afgewerkt waarbij de klant je laat weten hoe blij hij of zij ermee is.  Dat gevoel. Herken je dat?

Ik ben Jamie van Camp, jonge ondernemer, ooit student verpleegkunde, telefoonhoesjesverslaafd, dierenartsassistent geweest en ik wil erg graag ooit vader worden. Uiteraard heb ik een huisdier: Marley, een geweldige allemansvriend op vier poten.

Er komt erg veel kijken bij ondernemen en als je de vraag stelt aan ondernemers: Waar heb jij een hekel aan? Dan is administratie meestal het antwoord.  Dat kan ik ook ergens begrijpen want als je als zelfstandige een bedrijf start, wil je je bezig houden met waar je van houdt, wat je graag doet.  Jouw papierwerk of boekhouding laat je liever aan iemand anders over want al die cijfertjes, daar word je gek van. 

Er komt erg veel kijken bij ondernemen en als je de vraag stelt aan ondernemers: Waar heb jij een hekel aan? Dan is administratie meestal het antwoord. Dat kan ik ook ergens begrijpen want als je als zelfstandige een bedrijf start, wil je je bezig houden met waar je van houdt, wat je graag doet. Jouw papierwerk of boekhouding laat je liever aan iemand anders over want al die cijfertjes, daar word je gek van.

Hier komen mijn diensten bij Jamie Van Camp van pas! Administratieve ondersteuning waaronder personeels-en loonadministratie voor uw bedrijf waarin alles op een persoonlijke manier wordt aangepakt.  Bij Jamie Van Camp leren we jou en jouw onderneming kennen.  Wist je trouwens dat je mij al kan inhuren vanaf een paar uur week/ maand? In die tijd krijgen wij al een heleboel boekhoudkundige zaken gedaan!

Boek een kennismakingsgesprek en ik leg je alles uit over:

Als rasechte Antwerpenaar die graag in Limburg woont, mag jij al jouw administratieve taken ‘parkeren’ bij mij. Dat maakt dat jouw onderneming mijn prioriteit is.

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x