FAQ

Heb je een vraag?
Grote kans dat deze al eens eerder gesteld is. We hebben de meest gestelde vragen voor je gebundeld.

Ik ben geïnteresseerd in Administratiekantoor Van Camp maar wil graag bij mijn eigen boekhouder blijven, kan dat?

Jazeker. Administratiekantoor Van Camp verlicht de werklast van uw administratie. U kunt uw boekhouder behouden indien gewenst, voor het opstellen van uw jaarrekening en/of het doen van aangiftes. In praktijk blijkt zelfs dat boekhouders sneller en beter een jaarrekening kunnen samenstellen wanneer u gebruik maakt van Administratiekantoor Van Camp.

Hoe lang duurt het voordat ik gebruik kan maken van de diensten van Administratiekantoor Van Camp?

Afhankelijk van het soort organisatie en type pakket wat u afneemt kan de inrichting en ontwikkeling van uw persoonlijke Administratiekantoor Van Camp account sneller of langzamer gaan dan gemiddeld. Wij streven er naar om binnen vijf werkdagen na ondertekening van het contract uw account startklaar te hebben.



Ik ben een ondernemer. Heb ik wel een administratiekantoor nodig?

Ja, want ook ondernemers hebben een financiële administratie en zijn belasting verschuldigd. Juist voor eenmanszaken zijn veel fiscale voordelen weggelegd. Maar die moet u dan wél kennen. Het in de arm nemen van een administratiekantoor kunt u zien als een waardevolle investering. Ook kunnen we u helpen bij het efficiënter verwerken van uw administratie.

Hoe snel wordt mijn administratie bijgewerkt?

Wanneer u kiest voor het uitbesteden van uw administratie wordt in overleg met u een interval vastgesteld waarbinnen uw administratie verwerkt wordt door ons. Ook zelf heeft u altijd inzicht in de actuele stand van zaken.

Voor wie is Administratiekantoor Van Camp bedoeld?

Eenmanszaken-, bijberoepers  en kleine ondernemingen

Werkt Administratiekantoor Van Camp met vaste prijzen of op uurbasis?

Wij werken met strippenkaarten, abonnementen of op uurbasis. Net zoals u wenst. Als u met vaste strippenkaarten of abonnementen werkt dan heeft dat als voordeel dat u nooit voor verrassingen komt te staan. En werkt u liever op uurbasis omdat de werkzaamheden per maand nogal kunnen variëren, dan is dat ook prima.

Met welk softwareprogramma werken jullie?

Wat is de bewaartermijn van uw administratie?

Wettelijk gezien bent u verplicht uw administratie zeven jaar te bewaren. Denk hierbij aan zaken als boekhouding loonadministratie. Administratiekantoor Van Camp kan u adviseren over deze bewaartermijnen en heeft tips welke gegevens u wel en niet moet bewaren. Neem daarom gerust contact met ons op bij vragen, wij adviseren u graag.

Kan ik gewoon binnen wandelen bij jullie?

Persoonlijk contact vinden we een basisvoorwaarde voor een prettige samenwerking en goed advies. Dat kan via mail, telefoon of een afspraak bij u of ons op kantoor. Wilt u langskomen bij Administratiekantoor Van Camp, dan kunt u het beste een afspraak maken. Heeft u overdag geen tijd? Vraag dan naar de mogelijkheden in het weekend of ’s avonds.

Wat is het werkgebied van Administratiekantoor Van Camp?

In theorie door heel België, maar juist omdat persoonlijk contact voorop staat, is ons werkgebied vooral gericht op de regio van Limburg. We komen ook graag bij jou langs zonder uren in de auto te zitten.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

De prijzen zijn exclusief BTW.

Hoe moet ik mijn administratie aanleveren?

U levert bij ons de administratie digitaal aan of in een map, gemakkelijk voor u en makkelijk voor ons.  

Hoe gaan jullie om met mijn informatie?

Jouw informatie is iets tussen jou en ons, en niemand anders.

Zit ik vast aan een contract?

Neen, indien u niet tevreden bent, dan zullen wij in goed overleg de samenwerking beëindigen. Ons zienswijze is dat niemand wijzer zal worden binnen een onprettige samenwerking.

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x