Technisch Virtueel Assistent

5 april 2021

Op een bepaald moment in je carrière, moet je mee met de nieuwste technologieën en snufjes op gebied van administratie. De wereld staat niet stil en zeker de wereld van cijfertjes niet.  Om te voorkomen dat iemand me de vraag stelt: “ Zeg kan jij mijn e-mailmarketing van Mailerlite even juist zetten?-Wat? Mailer-wat?, denk je dan bij jezelf.  Je spreekt het niet uit natuurlijk dat je eigenlijk geen idee hebt wat het is.

Dus

Naar school. Again.  Je had het nooit verwacht maar daar ga je weer. Zit je daar op de schoolbanken.  In mijn geval, virtuele schoolbank.  Want, of we het nu willen of niet, het is nog steeds Coronatijd.  Mocht je deze blog pas over 27 jaar lezen: Google het maar ‘corona’ krijg je een heleboel ellende te zien.

Maar we gingen studeren.

Juist.

Om de nieuwste en meest bruikbare online tools te leren kennen en doorgronden, schreef ik me in bij de technisch-virtueel-assistent-school. Ja, Je hebt werkelijk geen idee wat het allemaal voorstelt, maar ik ben ingeschreven.

https://www.supportyourbusiness.be/opleiding-technische-virtuele-assistent/

Dus leer ik virtueel te assisteren. Je zou je kunnen afvragen wat dat allemaal inhoudt.

Wat ik eerst dacht: virtueel koffie zetten, virtueel printen, virtueel jouw sacoche dragen, virtueel jouw computer van op afstand aanzetten, virtueel jouw handje vasthouden en virtueel fungeren als jouw wekker: OPSTÁÁÁÁÁÁÁN.  Ben ik goed in, in dat laatste, dus wil je mij inhuren als jouw virtuele alarmklok? Yes! Kan ik gewoon roepen EN je betaalt me er nog voor ook.

Wat het echt inhoudt: hard zwoegen op de online tools die jouw administratie vereenvoudigen. Ook op tools waarbij ik je volledig kan assisteren in zaken zoals:

  • E-mailmarketing
  • Betaallinks, betaalsoftware en betaal, betaal, betáááálen.
  • Zoom, iedereen kent het ondertussen, videobellen, vergaderen, webinars ( wie verzint zo’n woord trouwens?), meetings = vergaderen maar klinkt iets beter.  Oh ja, en ‘calls’, dan kan je doen alsof je het keidruk hebt wanneer je zuchtend zegt: “Ik heb 5 calls vandaag, pffff, 5 hé”
  • Klinkt goed, toch?
  • Zapier: wat? Zeepiejur? Ja, ik leer er alles over.  Misschien dat ik het je in een volgende blog uitleg…misschien zei, ik hé.

Ik studeer dus vlijtig door om jou een heleboel nieuwe vaardigheden te kunnen aanbieden bij Jamie van Camp-administratie. 

Want het is in deze online wereld zo belangrijk om digitaal sterk te staan.  Daarom wil ik dat jij als ondernemer deze dingen kan uitbesteden.  Zo hoef jij je geen zorgen te maken over de technische kant van allerlei online tools.

Het gaat erom dat het leven dan iets makkelijker wordt voor jou.  Dan zet ik jouw vergadering met je grote klant op jouw kalender EN zorg ik ervoor dat de Zoomlink klaarstaat en verstuurd is.  Zo hoef jij, als ondernemer en eigenaar van je bedrijf, je geen zorgen maken over het hoe en wanneer.

Mooi hé!

Dat doen wij gewoon even voor je bij Jamie van Camp-administratie!

Met liefde!


31 augustus 2021

Administratieve fouten

Eigenlijk is je administratie uit handen geven het eerste wat je zou moeten doen omdat je zo een hoop geld bespaart EN je zo fouten kan voorkomen. Veelal fouten die je op het eind een pak geld kunnen kosten juist omdat je wilt besparen op het uitbesteden van je administratie.

2 augustus 2021

Graduaat Accounting Administration

Het komt er dus op neer dat ik straks zo allround ga zijn dat ik eigenlijk je onderneming of business helemaal kan overnemen. Hoef jij alleen nog maar te doen waar jij goed in bent.

5 juli 2021

Technische zaken

Onlangs rondde ik mijn opleiding voor technisch virtueel assistent af. Dit om jullie een nog betere en uitgebreidere service te kunnen bieden. Wij bij Advies & Administratiekantoor Van Camp houden van complete zaken. Daar horen dus ook technische zaken bij.

15 juni 2021

Van dierenartsassistent naar ondernemer

Zorgzaamheid zit in mijn bloed, het hoort bij mij. Of het nu voor een huisdier is of voor jouw administratie, het blijft allebei ‘zorgen voor”. Welkom bij Jamie van Camp-administratie: de allround ontzorger!

1 mei 2021

WEBHOSTING

Technisch Virtueel Assistent. Dat ben ik ondertussen. Of beter: Ik ken ondertussen veel trucjes van een hoop online tools. Daarbij leerde ik ook over webhosting en webdesign. Voornamelijk leerde ik over welke hostingbedrijven goed waren en welke niet.

15 maart 2021

Agendabeheer

Iedereen heeft een agenda. Iedereen houdt afspraken bij. Wij, bij Jamie van Camp hebben dus ook een agenda. Wij zijn het soort administratiekantoor die dit digitaal doet.

2 maart 2021

Medisch secretariaat

Sinds kort biedt Jamie van Camp-administratie ondersteuning aan voor ondernemers die een praktijk hebben. Dat kan gaan van tandartsen tot huisartsen of zelfs complete beautycenters. Onze mensen zijn hiervoor opgeleid en geloven in hospitality.

14 februari 2021

FOUTE FACTUREN

Wil jij ook jouw facturen netjes ingeboekt van groot naar klein ? Dan moet je Jamie van Camp mét beroepsgeheim zijn!

1 februari 2021

Vacature

Voel jij je geroepen om onze nieuwe salesmanager te worden waarbij je verantwoordelijk bent voor je eigen prospecten? Solliciteer dan nu onmiddellijk! We zitten op je te wachten.

14 januari 2021

TELEFOONPERMANENTIE

Want bij administratie komt veel meer kijken dan je werkelijk denkt. Boekhouding en cijfermatig bruto versus netto berekenen, is het meest bekende stuk van administratie bij het grote publiek. Maar het verzorgen van goede, vlotte en voornamelijk gastvriendelijke telefoongesprekken hoort daar ook bij.

1 januari 2021

Nieuwjaarsvoornemens

Hoe zit het met jouw voornemens? Heb je nog iets speciaals in gedachten? ADMINISTRATIE Juist, dat ga jij aanpakken in 2021! Waarom? Omdat dit je veel geld uitspaart als het in orde is. Omdat als alles netjes gefactureerd is je daar een blij gevoel van krijgt. Je wordt nog blijer als je de te ontvangen bedragen op je rekening ziet staan. Dus, een happy ondernemer valt en staat met de administratie!

17 december 2020

KERSTADMINISTRATIE

Fijne feestdagen voor iedereen hier bij Jamie Van Camp en laat alstublieft even weten of onze administratietips geholpen hebben voor jullie fantastisch, georganiseerd kerstdiner.

14 december 2020

Administratie? Administratie!

Waarom heeft iedereen zo een hekel aan administratie? Het levert toch een hoop voordelen op?

7 december 2020

Kerstactie

Ik wil graag bedrijven in deze moeilijke tijd helpen. Daarom start ik vandaag met een Kerstactie!

3 november 2020

We gaan terug in lockdown

Elke onderneming moet telewerk invoeren waar mogelijk. Dat werd bepaald in de maatregelen die de federale overheid afkondigde op 30 oktober. Niet - essentiële verplaatsingen blijven wel toegelaten, behalve tijdens de avonklok.

27 oktober 2020

Voordelen van een freelance administratieve hulp

Bezorgt het papierwerk van uw eenmanszaak of kmo slapeloze nachten? Hebt u niet de energie om u lange dag nog aan uw offertes te zetten? Loopt u weleens inkomsten mis doordat u toekomt aan de opvolging van facturen?

27 oktober 2020

Coronamaatregelen

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, neemt ons land verschillende maatregelen. Ze hebben een impact op tal van sectoren en ondernemingen.

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x